دیدنی های تایلند
نوشته شده توسط : یوسفی

يکي از جاهاي ديدني پاتايای تایلند ، کوه بودای پاتایا است که در فاصله 6 کيلومتري شهر پاتايا به سمت شهر ساتاهيپ واقع شده است که در نوع خود بسیار زيبا و کم نظير ميباشد. در دل این کوه عکس بودا به نمايش گذاشته شده است. اين عکس به طول 109 متر و عرض 70 متر ميباشد که در دل کوه تراشيده شده و با طلا تزئين شده و در مقابلش يه فضاي سبز بسيار زيبا به صورت يه پارک و درياچه طراحي شده است.در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 دیدار از این کوه را از دست ندهید.کوه بودا که در زبان محلی Khao Chi Chan گفته میشود، در ابتدا داراي يک شکاف بوده که يک هنرمند با ذوق تايلندي به مناسبت پنجاهمين سالگرد تاج گذاري پادشاه اين اثر تاريخي را به پادشاه هديه دادند. در بيرون اين معبد،رستوران هاي تايلندي زيادي آماده پذيرايي بازديد کننده های تور تایلند مهر 94 هستند و همچنين در محوطه بيروني اين معبد امکان فيل سواري نیز وجود دارد.

 

کوه بودا در پاتایا

 

 

یکی از دیدنیهای واقعا زیبای شهر پاتایا،دریاچه نقره ای Silver Lake هست که در 7 کیلومتری شهر پاتایا و در جاده ای که به طرف شهر ساتاهیپ Sattahip منتهی میشود،قرار دارد.این مجموعه حدود 2 سال است که ساخته شده و سازنده این مجموعه یکی از بازیگران معروف سینما در کشور تایلند است. این مجموعه در واقع بزرگترین مجموعه تولیدی انگور قرمز در ایالت چونبوری Chonburi هست. در این مجموعه از بوته انگور یک روزه که در محیطی مانند گلخانه نگهداری میشود موجود است تا تاک چند ساله که در بیرون گلخانه ها بصورت تاکستان پرورش داده میشوند.تمامی این مجموعه در کنار یک دریاچه واقع شده هست که به خاطر همین اسم دریاچه نقره ای رو به خودش گرفته است.تمامی بازدید کنندگان تور تایلند پاییز 94 میتوانند از وسائل نقلیه ای مثل : اتوبوس های توریستی( اتوبوس های بدون دیواره) و دوچرخه و دورشکه اسب استفاده کنند و در این مکان نیز آلاچیق هایی هم برای نشستن و استراحت کردن و دیدن مناظر زیبای اینجا بزای بازدیدکنندگان تعبیه شده هست که مشتریان زیادی دارد.ساعت بازدید این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برای مسافران تور تایلند می باشد.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: